Valborg i uppsala

Hoppas att ni alla hade en trevlig valborg igår! Jag och syrran åkte hemifrån runt halv elva på morgonen, vi åkte till centralen och väntade på suzi och abena. Vi fyra promenerade till butterick's för att leta efter utklädnad till min skiva som förövrigt är om åtta dagar!!! Vi har filmtema och vi skulle köpa kläder. Vi kollade runt lite i affärer, beyond retro och andra butiker, men vi hittade inte kläder. Suzi är redan klar med sin outfit, berättar inte vem hon ska vara ännu, ni får vänta och se! Jag vet vem jag ska vara, men har inte hittat den rätta outfiten än. Får gå runt på stan under veckan! Efter att vi hade letat en massa, så gick vi till systemet och handlade lite, köpte mat på donken och tog med oss till tåget mot uppsala. Fyfan säger jag bara. Tåget var så jävla fullt. Vi fick stå upp hela vägen. Jag kunde inte äta min mat på tåget, eftersom att jag mådde illa, så min mat var kall när vi gick av. När vi kom fram till uppsala var det en massa folk där. Det var så jävla fullspäckat. Vi tog en stadsrunda, sedan gick vi till en park (inte ekonomiparken, dit alla gick) det var nån park vid vattnet, där de spelade skön klubbmusik. Vi satte oss där och började dricka, vi körde "jag har aldrig-leken", efter att vi hade suttit där i några timmar så bestämde vi oss för att ta en runda för att hitta ett annat ställe att gå till. Vi hittade Suzi släkting och hennes kompisar, på vägen så träffade vi några killar som hakade på oss och tillsammans med de så gick vi till ekonomiparken. Omg. Det låg bakom en kyrkogård, och det var så mycket folk där, det såg så äckligt ut. Det liknade ett pundarställe, så vi gick tillbaka till parken vid vattnet. Precis när vi skulle sätta oss ner så kom det två killar som ville joina oss, så vi fortsatte våran "jag har aldrig-lek" tillsammans med de. De var så roliga! Shit vad bakis och sliten man känner sig nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0