Nude nude


Dagens köp - True Match foundation från L'oreal och nudefärgat läppstift från Viva La Diva.
Imorgon kväll ska vi ju ut och fira min tjugoårsdag så jag måste alldeles strax hoppa in i duschen. (mjo, det är sent, men jag måste duscha nu, även fast jag duschade imorse med. För er som inte vet, så duschar jag varje dag) Imorgon bitti ska jag upp tidigt och platta håret, sen så måste jag fixa lite grejer, sen vid 15-16 så åker jag och syrran till en kompis och tar det lugnt där, fixar oss och så. Senare mot kvällen ska vi mötas ett gäng och käka på Vapiano, gamla stan. Efter att vi ätit ska vi ta några drinkar någonstans för att sedan bege oss ut i vimlet! Can't wait 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0