forever alone

Tja!
Min lilla skitunge (syster) och hennes pojkvän ska åka på kryssning idag, de hade inte sagt något förens igår. Och jag kommer vara här ensam. Hatar henne för det! Jag hade planerat vad vi skulle göra och så säger de att de ska åka. Jag har ju stängt in mig i en vecka, så jag ville hitta på nåt kul med henne idag. Skulle träffa Fransisco idag, men det blir inte av, så jag träffar honom imorgon istället. Vad ska jag göra idag? Typ sitta hemma och stirra på klockan tills hon blir 20.00, sen bänka mig framför melodifestivalen. Jag ringde pappa och bad honom köpa hem en fet kebabpizza ikväll när han ska hem från jobbet. Det är jag väll ändå värd, efter att syrran lämnat mig hemma.

Hade ingen bild från idag, så ni får en suddig bild som jag tog på syrran för ungefär tre månader sen.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0