bye bye sweden!

Hej bloggen!
Jag har haft bloggstopp ett tag nu, hehe. Jag njuter för fullt av studentlivet nu, och har faktiskt inte orkat blogga så mycket. Så här är det, imorgon åker jag  till London med bästis och med syrran. Vi kommer hem den 13e, så det blir nästan två veckor med bara shopping, festande och turistande i underbara london. Jag har varit så stressad och taggad inför den här resan att jag inte hunnit göra nånting. Jag håller på att lägga in en massa låtar i min ipod just nu, så att jag kan lyssna på flyget (fast jag hoppas med hela mitt hjärta att de sänder EM-finalen på flyget, hoppas hoppas!) Jag har inte packat nånting än!! Jag tänkte bara skriva att jag kommer vara i london så att ni vet, puss!


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!

2012-07-01 @ 15:54:12
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0