Back from London.

Hallå bloggen!
Shit, vad konstigt det känns att logga in här och när hela sidan är ändrad. Jag hoppas att ni mår bra! I fredags kväll, kom vi hem från London. Vi var jättetrötta efter resan eftersom att det blev lite strul på flygplatsen, så vårt flyg var en timme försenat. Vi var hemma runt halv två på natten. Resan var underbar! Allt var perfekt, (förutom vädret då) men människorna var otroligt vänliga, staden hade så mycket att erbjuda så vi hade otroligt roligt. Jag kommer att lägga upp bilder någon annan dag. Mammas data som jag brukar använda, är för tillfället sönder, så jag skriver från syrrans data just nu! Ha en trevlig onsdagskväll! Puss.

Den här fina jeansvästen köpte jag i London. Jag älskar den fina detaljen på kragen och nitarna på fickorna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0