De chill

Hello!
Jag har inte bloggat så ofta på sistone, fy på mig! Idag åkte jag till Rågsved och träffade Hama och Sivo, vi åkte till deras skola, och tog det lugnt där. Deras skola var så jävla skön!! De har typ max 20 tjejer som går där hahaha, och killarna som gick där var så jävla tunga! Vi tog det lugnt med deras kompisar i några timmar, sen åkte jag hem. Just nu är Erasto (syrrans kille) hemma hos oss, och vi ska nog ut på en liten prommis snart! Cya!
Man ser ingenting nästan, men det är sivo som spelar kinect! Här spelar han darts (pilkastning) man kan spela tennis och golf också! Varför har inte våran skola kinect för?? :( Det var fett kul ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0