snabbis

Tja!
Jag kan bara skriva en kortis, för att jag är in a hurry och måste sticka iväg snart! Igår så slutade jag 11.30 men jag stannade kvar tills 17.00 för då skulle musikklassarna i min skola ha genrep av musikalen FAME. Och igår var det bara för esteteleverna, för att våra klasser kommer väldigt bra överens. Vi har blivit som en liten familj i våran byggnad. Men iallafall, så var de SJUKT grymma allihop! Oh my god, jag dog nästan under hela musikalen, så duktiga var de! Så alla de timmarna som jag väntade på att musikalen skulle börja, var såååå värt det!!
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vara i skolan då, efter det körde jag över en timmes styrkespass. Stretchade inte så jag har träningsvärk. Fel av mig, fel av mig.
Nu måste jag verkligen dra, cya!
Förrigår tog jag en öl med en kompis, över lite snack och så! Alltid lika trevligt!
Igår efter att jag hade slutat, så myste jag med Patricia och dina ända tills att musikalen började, och jag köpte äntligen min efterlängtade pizza! Vet inte hur länge jag hade suktat efter pizza, men igår åt vi det.
Sist men inte minst, så får ni en puss av mig! ;$ dåliga mobilbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0