Sergio Ramos

Igår kände jag för att skapa. Jag kände för att rita lite, och jag ville testa mina kunskaper. Jag vet själv att jag inte är så duktig på att rita av människor, det är därför jag oftast låter bli. Men för att bli duktig måste man öva, och det borde väll ändå var dags för mig att gå emot mig själv nu efter 20 år. Igår kväll satt jag och ritade av fotbollstjärnan (som jag älskar) Sergio Ramos. Bilden blev inte som jag tänkt mig, men den blev väll rätt ok. Jag håller på med en till bild på Sergio Ramos just nu. Ni kan få se bild när den är klar. Har ni några förslag eller tips på vem jag kan rita av så är det bara att kommentera under detta inlägg. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde rita av Suzi, hon är ju så snäll!

2012-02-12 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0