blä

Jag sitter i skolan och meckar för fullt i indesign. Detta är sista veckan för mig att jobba på det här projektet innan jag kan skicka in alla bilder till tryckeriet. Det har varit lärorikt att göra en fotobok, men det har samtidigt varit för jävla jobbigt. Jag sitter med nackspärr och spykänsla. Det är mycket mycket mycket svårare än vad man tror. Man får väll hoppas på att resultatet blir fint! ♥



Den här bilden har jag själv tagit, men den har ingenting med projektet att göra. La bara upp den för att jag inte har så mycket bilder att välja på här i skoldatan. Den bilden tog jag till ett annat projekt. Puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Jaa visst är dom! :)

Allt bra??

2012-04-16 @ 18:40:36
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0