tankar och sånt

Hello alla fina! Har ni en mysig söndag eller?
Jag ska bara sminka mig sen bär det av till stan, för ännu mer shopping med min syster. Får se om jag hittar något fint till Deeena också.
Jag kanske lägger upp bilder på det jag köpt senare, beroende på om jag sitter vid datan när jag kommer hem. Om inte, så får ni väll bilder nästa gång jag gör ett litet inlägg.
Förresten vill jag säga att jag tar en liten break från några personer. Just nu iallafall. Känner att jag behöver det. Jag har gjort allt i min makt för att finnas där för de, men ibland blir det man gör lite osynligt. Folk ser bara felen. Och jag kan inte vara bra på alla sätt som finns. Ingen kan det. Man kan bara vara bra på vissa möjliga sätt. Folk som känner mig bra vet exakt hurdan jag är, vilken personlighet jag har. Hur jag beter mig, hur jag skojar. Jag har ett visst beteende, och jag skojar ibland på ett sätt som vissa kanske tar illa upp på. Men dessa personer har länge vetat hur jag är, men de börjar störa sig på det nu. Iallafall, så har jag rätt mycket att bearbeta just nu, därför har jag inte heller kunnat ta bloggen så seriöst den senaste tiden. Har mycket i skolan och en massa grejer som jag inte kan ta upp här, så jag kan inte alltid vara världens gladaste. Men det är det vissa personer inte kan acceptera. Egentligen så är jag inte sur på någon, provar bara på att vara som folk är mot mig för att se hur DE reagerar.
Och jag pallar inte med att någon ska anklaga mig för att jag skrivit det här om NÅGON, för det står inga namn. Du kan inte veta att det här är om just dig. Men om du har tagit åt dig så har du väll gjort något. Men om du inte tar åt dig så har du inget att oroa dig över.
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0