first advent

Bonsoir tout le monde! Ca va?
Just nu vilar jag och lyssnar på Frank Ocean. Jag har även lite tankar som flyger runt i huvudet på mig. Jag älskar mina syskon av hela mitt hjärta, jag känner att jag kommer de närmre och närmre ju mer tiden går. Jag fyller 20 om 4 månader, syrran 18 om 2 månader och brorsan är 28. Även fast min bror är 8 år äldre än mig gör det ingenting, vi har ett fint band ändå. Det känns skönt att ha en storebror som är äldre, visst han tror att han har papparollen ibland, men det visar bara att han bryr sig. Den senaste tiden känner jag att jag kan öppna mig för honom, och han har smått börjat öppna sig för mig med. Jag hoppas att han fortsätter med det, för jag stöttar honom no matter what.
_______________________________________________________________________________________
Idag är det första advent och det har firats här hemma. Jag sov över hos mommo igår kväll, åt lunch där idag sen gick vi hem till oss och fikade. Jag älskar adventsfika, det är det bästa som finns! Sen har jag bara legat hemma och segat framför X factor USA och repris på Idol extra. Jag lagade även mat ikväll, crispy chicken (chicken bits, egengjord) med tortilla bröd.
_______________________________________________________________________________________
Ha det gott, bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0