unthinkable

Godkväll i stugorna!
Hur mår ni? Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, har ju skola imorgon, men jag tänkte bara lägga upp ett klipp först. Jag är helt kär i de här tjejerna. Har hört alla deras låtar, och de är grymt musikaliska. Hon till höger är grym på att "beatboxa" och spela piano. Jag tycker egentligen att hon till vänster har finare röst, men samtidigt måste jag säga att jag gillar hon till högers röst mer på något sätt för hon har liksom en unik sångröst. Hon till vänster låter som Rihanna (inte just i den här covern, men i de nyare coverna låter hon som henne) och man har hört den rösten förut! Men båda är grymt duktiga!
Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0