red

Hej bloggen! (och ni som läser)
Ni vet när man är trött eller utmattad, så nynnar man på en låt av en artist som man inte lyssnat på på länge, fastän artisten kanske är bland ens idoler.
Detta händer mig typ varannan dag. För några dagar sedan tänkte jag på Danjah, en annan gång tänkte jag på Ginuwine, och någon annan gång hade jag nostalgi-maraton. Lyssnade bara på gamla låtar.
Och när jag väl tänker på en låt av den artisten/artisterna, måste jag verkligen lyssna på ALLA låtarna om och om igen. Bara för nostalgins skull. Bara för att man inte lyssnat på ett tag. Bara för att man borde lyssna mycket. Nej men jag måste köpa nya hörlurar till min ipod, kan inte lyssna på nåt nu när jag åker till skolan, tror det är därför jag tänker på låtar istället (a). Musik är mitt liv, vad ska jag göra.
Men aja, det jag ville komma fram till var att jag haft Kapten röd-maraton helaaaaaaa dagen. Lyssnat på gamla och nya låtar av honom. Han är så jävla grym, och jag hade verkligen velat se honom live på URF förra sommaren. Men missade tyvärr honom.
Den här melodin har faktiskt danjah använt sig av - gideon boot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0