pizzatime

Hallå!
Igår kväll var jag så otroligt trött att jag somnade runt nio-tiden, omg! Och när jag vaknade imorse så frågade jag syrran vad vi skulle göra idag, och då gav hon mig naturligtvis en följdfråga på det : "guess who's coming today?" Jag : "Erasto, vem annars?" HAHA, hennes pojkvän har blivit som en bror till mig, det känns skitkonstigt att säga det, men det är sant. Han är som en brorsa till mig. Eftersom att min syster inte kan laga mat så fick jag snabbt komma på något, jag tog fram en massa ingredienser och lagade två feta pizzor. Erasto tycker att jag borde öppna pizzeria (a). Vi högg i den första pizzan, den andra pizzan som för övrigt var mycket godare, orkade vi inte äta upp. Det blev lite för mycket. Hihi. Puss på er! ♥ (Till Suzi : Ja, du borde ha varit här, då skulle du också fått! Sluta jobba så mycket!)




Pizzorna är tagna ur en konstig vinkel, nerifrån och upp typ så de ser skitsmå ut. Om jag hade tagit bilderna från sidan skulle ni ha sett hur stora de var! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg jag döör, du får säga till min boss ;)

2012-03-25 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0