birthday stress

Alltså. Jag blir galen på riktigt. Det är nämligen så att lilla jag fyller 20år om 3 veckor, och jag har letat runt som en galning efter den perfekta klänningen på datan. Jag hittar ingen fin. Alla klänningar är antingen typ babbeklänningar eller så är de vardagsklänningar. Vad fan ska man ha. Man vill ju liksom vara glam på sin 20årsdag. Man fyller ju inte 19 eller 21, det är liksom 20. Den viktigaste åldern i livet, när man kliver ur tonårslivet in i vuxenvärlden. Klart man ska skina då. Hjälp mig om ni har sett nån fin klänning nånstans.


Jag vet iallafall att jag ska färga håret rött som i rött till min födelsedag och köpa babydoll-lösögonfransar från makeupstore, finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0