if you were mine, i'd be your everything

Hello.
Jag ska strax fixa lite grejer, sen så måste jag nog sova imorgon. Ska upp tidigt och gå på ett viktigt ärende. (Lite för privat för att tas upp här)
Har egentligen inte så mycket att tilläga, förutom att mitt SL (acces)-kort är spärrat. Och ja, jag har råkat spärra det själv. Skulle fixa förlustgaranti men jag råkade förlustanmäla istället, så jag väntar på mitt nya kort. Och det tar ungefär 4 arbetsdagar. Tills dess måste jag köpa biljetter. FML i denna stund, haha.
Jag funderar på att göra min blogg till en musikblogg. Jag vet inte. Idén känns väldigt frestande, då jag har det väldigt jobbigt just nu, och lyssnar på musik efter mina känslor nu. Jag älskar musik av hela mitt hjärta, och uppdaterar väldigt ofta. Eller ja, en låt som släppts i en månad kan bli väldigt tjatig och jobbig för mig efter en månad, och jag måste uppdatera. Men så finns det en massa låtar (verkligen en massa låtar) som är jättegamla, som jag börjar tänka på från ingenstans. Och jag verkligen älskar gamla låtar. De ger en så många minnen.
Här får ni ett exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0