Alla älskar vi Paris.

Hej!

Mitt namn är Tahmineh, jag är en tjej som verkligen brinner för Frankrikes huvudstad!
Jag har varit där många gånger när jag var mindre. Under 2010 åkte jag dit 2 gånger. Ena gången var jag där mellan 4 - 13 april och andra gången var jag där mellan 20 december och 3 januari (2011). Mitt bästa år hittills.
Jag älskar allt med staden, jag älskar hur människorna hälsar på varandra. Jag älskar trenden där. Jag älskar byggnaderna. Jag älskar musiken. Jag älskar croissants.

Nu tänker jag inte avslöja mer, men följ gärna min blogg där jag kommer att skriva om min största passion, Paris. Lägga upp franska låtar, skriva om deras mode. Skriva om mina resor. Jag kanske t om lägger upp något litet inlägg på franska!

Välkommen in till Paris underbart fina värld!



France, Montemartre april 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0