JULLOV IMORGON!

Tjena!
Jag kom precis hem från detta snöväder och sitter just nu snorig som in i hvete i väntan på att min käre far ska komma hem så att jag, mamma och han kan åka och handla till vårt julbord. Bara 4 dagar kvar nu!! Och EN dag kvar till jul-lov, taggaaaaaaaaa!
Vad ska ni göra under julen då? Jag tycker att det är mysigast att vara hemma med familjen, äta god mat, titta på Kalla anka, få och ge julklappar! Fast egentligen tycker jag bara om att ge bort julklappar. På riktigt. Nej men ni fattar, för mig är julafton till för att spenderas med familjen. Men det är ju min åsikt. Man kan ju fira med vänner, släkt etc. Förresten, ni har inte sett mitt självporträtt som jag målade i skolan, så jag lägger upp bilden i detta inlägg. Puss på er! 
Jag är verkligen inte nöjd med den. Men den får duga. Jag tröttnade som fan på den, har målat på den i evigheter nu känns det som! Den får vara klar nu. Jag har lackat den, det är därför den "skiner" längst upp. Och detta är en målning på mig själv (duuh) som jag målat på en träplanka. PAIN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0