mise à jour

Bonjour tout le monde!
Hur mår ni? Ursäkta mig för att jag inte hunnit uppdatera bloggen, men i lördags var jag ju på sweet 18. Det var riktigt nice. När vi kom dit var det lite pinsamt, för det var bara hennes familj där, och jag och mina tjejer var överfixade med kilklackar och kort kort. Hehe. Men efter ett tag så började hela festen, och det bara öste på med mer folk. Vi var jättemånga där, det fanns inte plats att röra sig, och folk fick stå i utgångarna för att det inte fanns plats inne i lokalen. Gaaaaaaalet värre! Men det var jävligt nice! Vi drack ett par drinkar, och senare när vi alla blev utslängda ur lokalen så fortsatte jag och mina tjejer ut och drack lite till. Sen så fortsatte vi hemmåt. Henni och Suzan sov hos mig. Igår när vi vaknade så åt vi, drack lite vin. Vi gjorde oss i ordning för att senare gå mot centrum. Vi gick en runda, och sen så gick vi till Väsby skolan där alla var. Vi satt där, och drack lite vodka schweppes, hahah återställarna?!
Här kommer lite bilder från i lördags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0