snart är lovet slut

Hellu!
Jag sitter framför datan och är ganska sömnig. Har gjort en hel del tappra försök att ta mig upp ur sängen för att börja städa mitt rum. Har rensat halva garderoben, men halva är fortfarande kvar. Oh shit, måste nog upp snart. Om jag orkar. Lovet börjar nå sitt slut, och det är ganska sorgligt för jag har verkligen behövt det här lovet mer än något annat. Visst, jag saknar mina fina vänner, men det har varit skönt att bara slöa hemma. Jag ska se till att njuta de sista dagarna, sen blir det skola.
Förresten, jag är största Twilight-freaket men jag har fortfarande inte sett breaking dawn!! Jag är efter, jag vet, men jag har inte hunnit. Skulle ha sett den på premiären egentligen, men så blev det ikke. Jag åkte till stan igår för att se den med Alper, men biljetterna till breaking dawn kl 15.20 var slutsålda. Det fanns två biljetter kvar till filmen som gick 18.30, men de sätena var inte ens bredvid varandra. Så det slutade med att vi fick se Happy feet 2 i 3D. (Inte förens filmen började, märkte vi att det var svenskt tal)
Jag känner mig ganska sömnig just nu.. Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0