studenten närmar sig!

Tja!
Jag är helt död, har precis hjälpt min syster med att skissa upp höstkappor. Nu är jag klar, och ska alldeles strax gå och lägga mig. Onsdagar för mig är fett onödiga dagar, rent schemamässigt, eftersom att jag bara har en bildlektion, sen slutar jag. Jag åker över en timme, för en liten bildlektion. Visst, man åker dit ändå för att man måste, och för att bild är kul, annars hade jag väll ändå inte valt den inriktningen, men jag är alltid tvungen att göra nånting efter den lektionen. Det känns så meningslöst att åka hem 11.50. Jag brukar oftast träffa kompisar efter den lektionen. Men det är ju alltid trevligt det också haha! Idag efter skolan hängde jag med Rojin, gick runt hela skolan för att leta efter Helena. Jag skulle hämta ut min studentmössa, och man skulle kontakta antingen Helena eller en annan tjej. Jag och Roj gick runt överallt men vi hittade inte henne. Jag lovar att det kom tårar ur mina ögon haha. Men till slut hittade jag ändå en snäll kille som också hade hand om det där (tydligen) och han gjorde min dag när han gav mig min efterlängtade mössa weååå! Efter det kom Hammis och Moe + 2 av deras killkompisar med bil till min skola, de skjutsade mig till station, och efter det tänker jag inte säga vad jag gjorde.. hihihi ;)

På onsdagar brukar vi äta wok här hemma! Asgott!
Min fina mössa framifrån
Min fina mössa bakifrån
Champagneglas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0