oye baby

Hej bloggen!
Jag kom precis hem från stan. Jag åkte till skolan imorse och hade bild till 11.30, sen så träffade jag på Chanelle som sa att det var halvdag för alla på skolan så alla lektioner efter 13.00 var inställda (min nästa lektion började 13.10. Jag lunchade med Patricia sen åkte jag till stan och träffade Alex. Vi pratade om allt, och det var skönt och bara prata. Han är en skitsnäll killkompis till mig och det faktum att vi tänker och tycker så lika om allt är heeeelt sjukt. Nästan läskigt haha! Men men, nu ska jag laga min middag som består av caesar sallad, bon apetit till mig och er andra som ska äta nu! Bisous



En bild som jag tagit. Luv it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0