fotobomb!

Bonjour, bonjour!
Comment ca va? Jag mår bra, sitter i skolan och gör klart lite uppgifter. Ska snart börja åka hem. Eftersom att jag inte skrev så mycket igår, så ska jag väll berätta att jag var på stan med syrran och Suzan. Vi gick runt på Sergels torg. Där finns det internationell marknad just nu. Så jävla gött! Suz köpte en tysk baguette med ost och salami på, vi alla tre delade på den. Sen så köpte hon churros och jag stroopwafels. (Ofc)

Kan någon bara förklara för mig varför det är så kallt idag? Om någon har en vettig förklaring så blir jag glad.
Btw så ska ni få se på lite bilder som jag tagit och framkallat i skolan, och sedan scannat in och redigerat. Varsågoda! :











Modell : Ida
Fotograf : Tamii

Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0