Laisse tomber tes problemes! (min favoritlåt) = släpp dina problem.

Hej på er, hur mår ni idag?
Jag mår bra, ska strax hem till min mormor och vila där en stund. Vill bara säga att jag inte smält in det med att jag inte är i Paris längre. Det känns jättekonstigt för mig. Vi var bara där i 2 veckor, men så mycket har hänt under de 2 veckorna, så det känns som om vi varit där 2 månader. Det känns konstigt för mig att se röda bussar, höra folk prata svenska, jag tycker det är kallt här fastän det är 23 grader. Så här kände inte jag de två sista gångerna jag var i Paris (april 2010 och december/januari 2010/11) Det är jätteskumt, men så känner jag. Mitt hjärta är på en helt annan plats.
Jag igår kväll.
Från flyget, vill inteeeee åka hem.. Ångest.
Good bye my love, see u soon again!
Min nya fina tavla som jag köpte i Paris, J'adore!
Mina nya bebisar, köpta i Paris - framifrån
Mina nya bebisar - från sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0