det här med morgonrutiner alltså..

Så här är det ; jag stiger alltid upp flera timmar innan jag ska åka hemifrån för att göra mig iordning. Jag måste duscha, jag måste välja kläder i hundra år (värsta jag vet, med tanke på min morgonstress), gå ut och in i varje rum, hämta grejer jag behöver, titta mig i varenda spegel för att se om kläderna passar, sen byter jag kläder ett flertal gånger, går och sminkar mig, när jag har sminkat färdigt mig, så byter jag outfit minst en ytterligare gång. Mina morgnar är rena tivolit! Nu kommer någon säga "men lägg undan kläderna innan du lägger dig då", jag har redan testat det där hundratals gånger, men det funkar ju ej. Vet inte vad jag ska göra.. Haha I-landsproblem?


Kommentarer
Postat av: MR_E

Så du kommer inte låta mig sov i framtiden. tycker synd om din man :P

2012-05-08 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0