tredje maj tvåtusentolv


Igår tog jag ledigt från bloggen, eller jag hann rättare sagt inte blogga. Jag var i skolan hela dagen, runt kl fyra mötte jag upp Erkan. Vi tog en mysig promenad, tog lite bilder. (Jag fick äntligen fota mina efterlängtade körbärsblommor. Har tjatat på mina vänner och min syster att jag vill fota körsbärsblommor hela veckan. Körsbärsblommor är bland det finaste jag vet och det var första gången jag fotade några igår. Bilder kommer upp!) (Shit vad jag missbrukade parantesen! Lol) Vi solade och hade det allmänt mysigt. När jag kom hem såg jag att Erasto och Alae var hos oss. Jag följde med Alae och köpte marockanska bakelser, som förövrigt är tvärgoda. Sedan åkte han hem och jag tillbringade kvällen med Henrietta som kom hem till mig, erasto och syrran. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0