studentskiva@ grand garbo

Hejhejhej!
Jag är helt sliten och utmattad. Jag var ute hela dagen igår. Igår åkte jag till skolan och redovisade mitt projektarbete. Redovisningarna höll på till ungefär kl halv tre. Efter det så väntade jag på suzi, och vi åkte till sundbyberg tillsammans. Vi gick till syrrans skola och började fixa oss där, till min skiva som också var i sundbyberg. Efter ett tag så kom henrietta dit och vi fixade oss. Sen gick vi till Grand garbo, och åt middag med klassen, sjöng snapsvisor, fick utmaningar till kl tio, då började vi parta som bara den! Så jävla galen kväll. Erkan beställde iallfall taxi till oss, så vi slapp åka kommunalt i två timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0