oriental supermarket

Efter studiebesöket i fredags åkte jag till stan med Dina, hon skulle till H&M och handla lite. Innan jag skulle ta bussen hem från stan så gick vi till Oriental supermarket som ligger i hötorget. Det är en asiatisk livsmedelsbutik. Man kan inte låta bli att handla en massa onödiga grejer när man är där, de säljer jättegoda, gulliga och billiga grejer där. 
Jättegoda snacks, men de båda smakade sött. Det var en annorlunda men positiv smakupplevelse!
Jag älskar nudlar. De här nudlarna var jättestarka. Men jag älskar ju stark mat också så det funkade perfekt!
Den sista bilden ser jätteäcklig ut, men det är typ inlagda grönsaker som är jättegoda och starka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0