Som jag sa tidigare så kom Erkan till min skola med godis till mig. Han hade jättebråttom och var nära på att missa tåget, så han gick in på pressbyrån och plockade typ av allt, gick till kassan och betalade. Han tittade inte ens vad han hällde i godispåsen. Han köpte typ hur mycket godis som helst till mig, och han tyckte det var lite. Haha, så sött! Jag fick ångest, för att mitt projektarbete inte gick som jag ville. Jag började nästan gråta, för att jag inte fattade nånting. Jag var hungrig, trött. Klockan var över sex. Så Erkan tog med mig till Kista och bjöd mig på mat ♥ Sen åkte vi till väsby, då han skulle ta upptåget och jag skulle ta bussen hem. Vi var i väsby runt 20.35, hans tåg skulle komma 20.50 och min buss skulle komma 20.54. Alltså fyra minuter efter hans tåg. Han ville inte att jag skulle få vänta ensam, inte ens i fyra minuter. Så han sket i sitt tåg, och väntade med mig tills min buss kom. Så han fick vänta i trettio minuter på nästa tåg, bara för att jag skulle slippa vänta på min buss i fyra minuter. Gentleman ♥ Och alla mina kompisar som inte är glada för min skull, ja de vet vart de ska ta vägen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0