we all try

Tja!
Idag var en väldigt händelselös dag för mig. Jag var i skolan, hade tre lektioner sen åkte jag hem. Hade en en-timmes rast efter religionskunskapen, tillbringade halva den rasten med min killkompis Atilla. Efter skolan skulle jag egentligen åka in till stan lite spontant med syrran för att kolla födelsedagsklänning, men hon var tvungen att åka hem för att skriva några uppsatser. När jag kom hem såg jag att hon låg och sov. (Y)!
Jag har börjat fundera över att köpa en ritplatta. Man kan göra så coola bilder på en sån. Jag har så tråkigt så jag satt och gjorde en bild på ett ritprogram.

Jag försökte iallafall vara kreativ. ;) Texten är från Frank Ocean's låt "we all try". Han är en utav mina idoler, och detta är en utav hans bästa låtar. So much love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0