stress

Hallå bloggen!

Jag sitter i datasalen just nu och min tretimmars håltimme har precis börjat. Okej, jag är glad att jag har håltimme idag. Jag har med mig aceton och nagellack för att idag måste jag faktiskt måla naglarna på håltimmen. Urrgh..
Det är nämligen så att mina kära päron sa till mig att vi ska på fest ikväll. (de sa det igår!?) På tisdag är det det persiska nyåret Nouroz och släkten har bokat fetaste lokalen, så vi kommer att äta och dricka gott ikväll, fira lite. Men kunde de inte ha sagt nåt tidigare, nu kommer jag inte hinna platta håret.. När jag kommer hem från skolan kommer jag att ha max en timme på mig att fixa mig innan vi drar ut.. EN TIMME ÄR EN MINUT FÖR MIG!
Aja, nu ska jag iväg på lunch. Pöss på er! ♥



Kommentarer
Postat av: Nån i sthlm

vad snygg du är tamii

2012-03-16 @ 11:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0