6 days left

Hej!
Jag är så jävla glad och hypad just nu! Fyller tjugo år om sex dagar (snart 5!) Alltså, jag kan inte fatta hur snabbt tiden går! Det känns som att jag var femton igår, och nu helt plötsligt är jag snart vuxen. Läskigt.. Aja, nästa lördag ska vi iallafall ut ett gäng och äga dansgolvet. Så som planerna ser ut just nu så ska vi först äta middag på någon restaurang (inte bestämt vart) sedan gå och ta några drinkar nånstans, utgång (inte bestämt vart än) sen efterfest. Det kommer bli en lång och minnesvärd kväll (om vi ens kommer komma ihåg). Iallafall så är födelsedagsklänningen inhandlad, imorgon ska jag köpa klackarna till de och lite smycken till. Jag köpte en jättefin spetsklänning från SALT för 499 kr. Jag fick tyvärr inte någon bra bild på den. Jag är taggad som få!

(Det är inte den klänningen, denna klänning är från TOPSHOP 899 kr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0