One day

Jag har väldigt väldigt bråttom, måste upp ur sängen nu och fixa mig lite snabbt för bara om en halvtimme eller nåt ska jag och syrran iväg till Erastos fotbollsmatch. Men innan det vill jag berätta nåt, omg. Tittade nyss på filmen One day. Jag tänkte skriva en liten "filmrecension" till den här på bloggen, men jag tänker strunta i att göra det. För om jag skriver, så kommer det att förstöra handlingen för de som inte sett filmen. Jag har aldrig gråtit så här mycket, det gjorde ont i magen i slutet av filmen. Så bra var den. Den är så jävla värd att se. Tro mig, ni kommer inte att ångra er. Jag skakar fortfarande. Lägger upp lite skärmdumpar som jag har tagit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0