mums?

Hej. Ännu en dag hemma.
Imorgon ska jag fan ta mig till skolan, även om jag skulle ha 40 graders feber. Orkar inte vara hemma längre. Igår fick jag iallfall lite frisk luft. Efter att jag hade videobloggat så gick jag ut för att möta syrran. Jag trodde det skulle vara liksom årets vårväder, det såg ut som det inifrån mitt fönster. Det var världens sol utanför. Jag bestämde mig för att ha på mig lite "tunnare" kläder, inte vinterkläder. Jag sätter på mig min allra tunnaste vårkappa, och låser dörren med ett leende som nådde upp ända till ögonen på mig.. Lika fort som jag gick ut ur porten, lika fort ville jag återvända hem. Det var så jävla kallt. Jag blåste fan bort. Usch. Iallafall, jag mötte syrran vid centrum. Helt frusen var jag. Vi skulle köpa lite godis. Notera lite godis. Vi går runt hela godishyllan inne på coop. Vi hittar inget gott, fast än hyllan är fylld med godsaker. Tanken slår oss att vi inte alls är sugna på godis, utan vi är sugna på kakor. Vi går till kakhyllan, kastar på oss hur mycket som helst. Min syster tog Ballerina kladdkaka, Kexchoklad mini (blåbärssmak), Malaco Got och blandat. Jag slängde på mig Singoalla (lakritskex, älskar lakrits mmm) Kexchoklad mini och chokladbollar. Jag vet inte hur allt ska få plats. Har fortfarande hur mycket som helst kvar. Hur ska detta gå? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0