miss world sweden

Hej hej!
Jag är så nervös att jag bara vill springa omkring. Har just anmält min vackra syster till Miss World Sweden-tävlingen. Hon vet inget ännu, och bidraget granskas just nu. När man skickat ett bidrag så måste man först bekräfta, sen så måste det godkännas av tävlingsledningen och då är hon med och tävlar på riktigt. Så så fort jag fått länken till hennes bidrag så kommer jag att lägga upp den här på sidan och då får ni se till att klicka! Man kan bara rösta en gång per bidrag, och det tar inte ens en halv sekund av ert liv att klicka ja på henne! Det är nu bara 28 dagar kvar tills röstningen är avslutad så alla måste hjälpa till. Detta skulle vara världens bästa 20årspresent! Fyller tjugo i övermorgon! Puss & kärlek 



Finis syrran 

Kommentarer
Postat av: simin

svär tääm du är så jävla snäll att du gör något sådant (du valde äntligen en bra bild också ;) ) och att du önskar dig det för din syster till din födelsedag.. u make me proud joje

2012-03-25 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0