mirror mirror

Hallå!
Jag tittar på Big brother samtidigt som jag gör lite läxor och bloggar samtidigt. Multitasking på hög nivå! Igår så vaknade jag runt elvatiden för att vi skulle åka till Barkarby och handla lite. Vi åkte först till chilli jag skulle kolla efter en stor Paristavla och en helkroppsspegel till mitt rum. Jag fick beslutsångest om vilken jag skulle köpa till mitt rum, så jag åkte in till Ikea, och där hittade jag en ännu finare och större Paristavla som jag var en sekund ifrån att köpa, men i slutändan valde jag att köpa spegeln, eftersom att den behövde jag mest av allt till mitt rum. Jag har fortfarande kvar min Marilyn Monroe-Paristavla som jag inte hängt upp ännu! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0