KomTek

Tja!
Idag så åkte jag till skolan, meckade lite i inDesign igen (till projektarbetet) ända till lunch, efter lunch så gick vi till KomTek och tillverkade våra egna smycken. Vi fick bara två timmar på oss, så det var väldigt stressigt, och jag blev inte så där jättejättenöjd med mitt smycke, men men man ser iallafall att det är ett halsband. Efter KomTek så mötte jag Patricia och åkte till Kista galleria med henne, direkt när vi kom fram gick vi och åt, så hungriga var vi. När vi hade ätit kom även syrran och mötte upp oss. Jag behövde kolla lite grejer till på lördag (vi ska ut och fira min tjugoårsdag då) jag köpte bara ett par lösögonfransar som jag hooooppas är bra. Jag gillar inte korta fransar med mycket "mellanrum" utan jag vill ha lite fylligare. Alltså, man ska ha mascara på fransarna så att de inte ser så fejk ut, men jag menar - ska man ha lösögonfransar, ska man ha fylliga, annars kan man lika gärna ha sina egna. Men men, det där är en smaksak. Nu ska jag äta en bit av kinoras tårta och titta på bb. Puss på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0