hungrig, trött och död.

Tja allihopa!
Igår kom vi hem från en gaaalen kryssning! Shit, vi hade så jävla kul där men baksmällan sitter fortfarande i lite grann. Jag och syrran hade med oss en resväska plus en skitstor väska, lika stor som en gymväska ungefär, och vi stressade med alla saker de sista minuterna innan vi skulle ut ur huset och springa till bussen i onsdags. Så vi glömde en massa grejer hemma, bl a kamera. Och ni vet iphone 3-kameran. Skit. Jag tog några bilder med den, men den är lite dum mot mig just nu, och vill inte ansluta till datorn, så jag väntar på att syrran ska komma hem och fixa det problemet. Hon är och köper hem mat från Tamarine just nu. En thailändsk restaurang här i Väsby. De serverar gudomlig mat. Vi ska dit och äta imorgon igen med Erasto, Alae och Niclas! Fun fun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0