gäsp gäsp

Hej!
Jag vet inte ens varför jag är vaken just nu, egentligen. Skulle ha duschat dirre efter mellofestivalen, för att jag skulle upp tidigt imorgon och platta håret. Men jag velade med det så himla mycket, så nu är klockan liksom tre på kvällen, och inte kan jag duscha nu, inte! Jag får väll träffa Sisco med lockigt hår imorgon då..
Vad har jag gjort ikväll? Pappa kom hem med pizza typ 19.50, så jag satt och åt den framför mello, efter pizzan drack jag lite öl, orkade EJ med chips. Så proppmätt var jag. Iallafall, Loreen var verkligen en värdig vinnare. Redan när jag hörde henne på deltävlingen, så visste jag att hon skulle ta hem det hela. Men jag tyckte så synd om Danny. Han hade sagt på någon intervju i metro att han skulle bli jätteledsen om han kom tvåa igen, för det är tredje gången gillt som han kommer två. Nutte, man såg på honom hur besviken han blev. Om man kunde dela på första platsen, så skulle jag ge första platsen till både Loreen och Danny. Båda var grymma på sina sätt.
(Ps. Ni skulle se paniken jag fick när det bara var THORSTEN FLINCK, Loreen och Danny kvar. Trodde på riktigt att du skulle bli en mellofestivalschock, att Thorsten skulle kamma hem det hela!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0