Dagens

Tja!
Jag skrev precis ett skitlångt inlägg, när jag var klar så råkade jag uppdatera sidan så allt raderades.. Ångest. Jag skriver lite kortfattat nu, orkar inte skriva om allt. Jag kom hem för någon timme sen, nu ligger jag och slappar. Efter skolan så åkte jag från Jakobsberg till Johannelund för att möta syrran där, vi tog tunnelbanan därifrån, egentligen var det tänkt att hon och hennes pojkvän skulle följa med mig till Kista C, men de åkte hem till honom istället, så jag åkte hela den vägen för ingenting typ, när jag egentligen bara kunde ha tagit bussen från Jakobsberg till Kista. Aja, jag åkte själv till kista och köpte ett par kilklackar, när jag var klar så ringde min vän Kinora mig och frågade mig om jag var klar (perfect timing) så då kom hon och hennes papi och plockade upp mig med bilen, vi åkte hem till de, och därifrån bytte vi bil och tog hennes bil, (hon har precis tagit körkort!! :D) vi åkte till Sollentuna C, fikade lite, sen efter det åkte vi till Edsberg och plockade upp syrran, som var där. Puss 


Årets bästa lunch i skolan idag! Tacobuffé med nachos!

Söta kino i bilen!

Den där muffinsen var för jävla god, på wayne's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0