Birthdaycake

Jag sa ju att min bday var den tråkigaste ever. Men den blev genast så mycket bättre nu mot kvällen. Runt halv sju eller nåt så gick jag till centrum, mötte Kino och syrran där (syrran hade redan hunnit komma fram före mig, fast hon åkte från ett annat håll, och när jag kom så satt hon redan i kinos bil) vi åkte hem till mig, pratade lite och myste. Kinora var min absolut bästa vän i skolan. Vi har upplevt så mycket tillsammans, så det känns jättekonstigt när vi inte träffas så ofta längre. Efter att vi hade pratat och så så åt vi middag, fortsatte prata, sen så åt vi den efterlängtade tårtan hon hade bakat med gammaldags vaniljglass, mmmmm! säger jag bara! Kvinnan är ju fan genialisk vad gäller bakelser, hon borde fan starta konditori nu! Dör 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0