student 2012

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!!
Jag tog studenten i fredags, trots vädret så hade jag en underbar student. Det blev väldigt kallt och blött på flaket, och musiken lade av efter tio minuter, men det gjorde inte så mycket, vi sjöng och skrek oss igenom resten av turen! Jag hade tur som blev upplockad av mina föräldrar, för annars skulle jag få åka hem i kylan, helt nerdränkt i en och halvtimme. Jag var så jävla packad, och jag skulle egentligen dra vidare ut på kvällen, men jag mådde så jävla illa och var så jävla frusen (även fast jag hoppade in i kokhet dusch och stannade där väldigt länge efter flaket) så jag valde själv att stanna hemma, med tanke på att jag faktiskt hade min studentmottagning dagen efter (alltså igår). Alla mina nära och kära var med mig igår kväll och firade mig, mina släktingar och kusiner som hade rest över hela världen för min skull, mina kompisar, min pojkvän, min familj, familjevänner, mormor, syskon, föräldrar, u name it! Ni kan förstå att jag drack lite väl mycket, och var helt borta, men jag hade galet kul! Vid 23tiden drog vi vidare till café 60 och satt där till stängning, alae skjutsade hem oss och vi var hemma runt 3!
Fan vad jag är rik nu, efter mottagningen! Alla fina kort, alla fina gosedjur, presenter, blommor, pengar!
Nu får ni en bild från mitt utspring, och en från min mottagning. Fler bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0