my london london bridge

Hej bloggen!
Hoppas att ni mår bra. Jag har haft ett litet uppehåll från bloggen, eftersom att jag hade hela släkten här till min student, och jag lånade ut mitt rum och bodde istället hos mormor. Idag har alla åkt hem, och jag sover i mitt egna rum, vilket känns jätteskönt. Hemma hos mormor finns det ingen internet täckning, så jag har inte bloggat. Men det kändes faktiskt lite skönt att vara ifrån bloggen ett tag. Det som hänt under de senaste dagarna är att jag, suzi och min syster skulle boka paris-resa, men det var ett jäkla liv med att hitta hotell. De var alldeles för dyra, och de billiga hotellen låg antingen en timme ifrån paris, eller i paris men i ghettona. Min faster erbjöd i sista stund att vi kunde få låna ett rum hemma hos henne, hon bor i london. Så igår kväll bokade vi london-biljetter. 1 juli - 13 juli åker vi. Det är absolut inget fel på london. Det känns faktiskt bra att variera lite, även fast paris är min absoluta favoritstad, så har jag ändå varit där tre gånger i rad under mindre än två år. Så london-resan känns bra. :)

Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0