godmorgon/godkväll.

Godmorgon på er! (godnatt för min del)
Jag hoppas att ni haft en fin helg. Vädret har varit väldigt bra faktiskt! Jag hoppas att det fina vädret håller imorgon med, eftersom att vi tänkte dra iväg ett gäng och grilla. Hörde ju ösregnet inatt. Jag känner att jag mår ganska dåligt nu, p. ga att jag fått för lite sömn på sistone. Jag försöker lägga mig tidigt men det funkar inte, jag har vänt på dygnet. Jag kan inte somna förens 4-5 minst. Det är ganska jobbigt faktiskt, nu är klockan snart 6 och jag har inte lyckats sova, hur mycket jag än försökt. Så vi får se om det blir någon grillning för min del. Jag gör ett nytt sovförsök nu, puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0