Update update

Hallå där kött och blåbär
Jag sitter i datasalen och fördriver tiden framför datan medans jag väntar på att syrran slutar, så att jag kan åka till sumpan och möta henne! Vi ska åka till Väsby C för att se om vi hittar fina skor som vi kan ha på oss på lördag. Kläderna som vi beställde på Nelly.com kom äntligen hem igår, det tog sin tid, men men vi fick paketet igår iallafall. Jag hade beställt en sammetsklänning från Rut m.flera och ett par paljettshorts. Shortsen satt lite konstigt därfram, så de skickar jag tillbaka, fast klänningen satt ganska bra så den behåller jag. Det ända problemet var att den var waaaay to long, fast jag ska nog sy in den lite. Den ska jag ha på mig på fredag när vi ska ut och dansa för att fira syrran som 18åring och min bästa vän Suzi som 21. Syrran fyllde år igår och Suzi fyller på lördag, så det lär bli azuuum! Juste, igår åkte vi till gamla stan, iwhy not! tattoo & piercing studio för att min kära syster skulle fixa en "rook piercing", vette fan vad det heter på svenska :o Men ni kan ju kika in på google och se ungefär hur det ser ut. http://www.google.se/imgres?q=earpiercing&um=1&hl=sv&sa=N&biw=1280&bih=890&tbm=isch&tbnid=_Stf1w-w5pRK2M:&imgrefurl=http://sabinaaubg.wordpress.com/2011/02/01/tattoo-culture-ear-piercing/&docid=OKQT5oI5MH-YBM&imgurl=http://sabinaaubg.files.wordpress.com/2011/02/rook_ear_piercing.jpg&w=600&h=1000&ei=gIgVT_vDBMbHswa6180z&zoom=1&iact=rc&dur=323&sig=118375802444072218043&page=2&tbnh=167&tbnw=100&start=28&ndsp=30&ved=1t:429,r:4,s:28&tx=21&ty=30
Jag ska försöka ta en egen bild på syrrans öra, så får ni se hur det ser ut på syrran (detta är en google-bild, det är inte syrrans öra). Jag såg verkligen hur hon led igår, snutte :( Börja nästan gråta själv..
Aja nu ska ni få lite bilder från de senaste dagarna. Förlåt för jättedålig bildkvalité (iphone-bilder)
Studion

Bilder från igår. Dagens outfit syns lite halvdant, men men


Bild från i fredags när vi var ute och åt middag



Och denna bild är från dagens formlektion. Ser ni kulpturen i mitten, till höger? Vem är det? Haha

Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0