Brake up to make up

Jag har ingenting att göra så jag passar på att vissa sminket jag inhandlade inför nyårsnatten. Dessa produkter kan man absolut använda till vilken kväll som helst. Om du ska ut på dejt, middag med vännerna eller ut och festa. Det är varken för mycket eller för lite!


Lösögonfransar från Depend. Nr 2 - Lösögonfransars hemlighet är att man ska använda mascara över fransarna för att det ska se ut som dina egna, och för att de ska bli längre och fylligare.
Isadora, eyeshadow trio. Perfekta färger. Först trodde jag att den sista färgen skulle vara för grön. Men det är den inte, den är grå i färgen och passar perfekt. Jag använder dessa färger flitigt efter nyår.
Bry inte om min fula nagel, jag la upp bilden för att precis innan jag tog den så tappade jag paletten i golvet och ögonskuggan i mitten gick sönder, fast jag lyckades fixa den, men ändå.. :(
Sist men inte minst, MaxFactor's kit med Liquid effect eye pencil (otroligt bra!) och False lash effect Mascara (överdrivet bra, plumpar upp ögonfransarna och den gör verkligen så att det ser ut som att du har lösögonfransar på dig, vare sig du har det eller inte. ;) ) Till detta smink hade jag rosa läppstift från L'Oréal - Color riche serum nr S101, Freshly candy. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0