bdays

I fredags var vi som sagt ute och festade för att fira mina två syrror. Först var vi hemma hos mig, åt lite god middag, sen så drog vi till nivå, och efter det skulle vi egentligen till nype, men det var världens kö så vi drog till lobby istället. Där festade vi loss till kl 3.40 eller nåt, sen drog vi och fyllakäkade. Direkt efter när vi kom till busshållsplatsen för att ta nattbussen så åkte den förbi oss, så vi fick vänta i centralen till 5.20, på nästa tåg. Fyfan för det! Vi satt i donken till stängning, sen drog vi till centralen. Det var ett stort bråk i donken, så jag fick fett ont i huvudet men men nu får ni en fotobomb. Puss på er!


Den sista bilden är från finest.se, hittade min fina syster på vimmelbilderna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0