You give me butterflies, got me flying so high in the sky

Jag var precis i våran berömda trädgård och fotade lite. Även fast det är snö och även lite slask, så såg jag fjärilar. Ett gott vårtecken eller?! Jag såg en citronfjäril, en sån "standardfjäril" (hahaha vettefan vad de heter) och två nyckelpigor! Coolt som fan! Jag var snabb med kameran och hann faktiskt fota lite. Jag funtar på att gå och fota lite till, har ju ändå ingenting bättre för mig just nu. :D Syrran ska snart ut och äta med hennes pojkvän, efter det ska jag möta upp de och gå på tivoli. Puss 









Kommentarer
Postat av: Line

Tjena Hejsan!

Idag är sista dagen på att vinna på min helgens blogg!

Du vinner ett inlägg på min blogg och ofc mina läsare! :)

Var med vettja!? :D



http://holypinata.blogg.se/category/holypinata-veckans-blogg.html

2012-04-15 @ 17:06:33
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0