the sun is up, the sky is blue, it's beautiful and so are you

Godmorgon folket!
Jag vaknade för ungefär tre timmar sen, och är egentligen skittrött, men äh. Det är mitt sista lov nu, och jag vill inte sova bort hela det. Tänk att jag aldrig mer kommer ha lov efter det här.. Bara tanken ger mig ångest, hihi.
Vad ska jag göra idag? Jag vet faktiskt inte, är ju förkyld så det är inte mycket jag kan välja på, men kanske tar en eftermiddags promis lite senare, we'll see about that. Det är helt sjuk hur det kan vara så bra väder just nu, när det liksom snöade igår? Man fattar ingenting.. Haha, men man är väll van efter tjugo år i det här landet.. ;) Jag är så jävla sugen på att resa nånstans (jag kommer garanterat att göra det efter studenten) men jag vet inte vart. Jag har aldrig varit på solsemester, så man kanske drar på en? Kanske Kroatien? Hmm..

Bjussar på en gammal bild (tre år sen ungefär) på mig och Simona. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0