powerwalk

Tja!
Jag kom hem för en liten stund sen. Jag kände för att powerwalka själv. Det var faktiskt jätteskönt att gå helt själv, vanligtvis brukar jag inte kunna göra det, brukar hata att gå och göra en massa grejer själv, men nuförtiden börjar jag tycka att det är skönt. Ibland iallafall. Det kanske är för att jagt slutat vara beroende av folk. Jag har börjat fokusera mer på mig själv som person och jag har slutat bry mig om vad andra tycker om mig. Jag vet själv vem jag är och ingen känner mig bättre än mig själv. Jag vet att jag är bäst på mina egna saker iallafall. Haha, oj vad jag hoppade från ämne till ämne! Men iallafall, det var jätteskönt väder och det var en jättevacker himmel. Det gjorde så att mitt powerwalkhumör steg uppåt! Förresten min fina vän Elisabeth är här och hälsar på, hon åkte hit idag från Jönköping så imorgon ska jag och hon ha heldag! Puss på det och puss på er! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0